Dolar 42,3266
Euro 49,3242
Altın 5.705,67
BİST 10.628,63
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul 16°C
Az Bulutlu
İstanbul
16°C
Az Bulutlu
Cts 16°C
Paz 17°C
Pts 19°C
Sal 21°C

Jolly, Stevie Awards’ta iki uluslararası ödülün sahibi oldu

Turizm sektöründe müşteri memnuniyeti ve hizmet kalitesi denince akla gelen ilk markalardan biri olan Jolly, uluslararası çapta prestije sahip Stevie Awards’ta iki önemli ödül kazanarak başarısını global ölçekte tescilledi.

Jolly, Stevie Awards’ta iki uluslararası ödülün sahibi oldu
REKLAM ALANI
14 Kasım 2025 05:08
15

Turizm sektöründe müşteri memnuniyeti ve hizmet kalitesi denince akla gelen ilk markalardan biri olan Jolly, uluslararası çapta prestije sahip Stevie Awards’ta iki önemli ödül kazanarak başarısını global ölçekte tescilledi.

Portekiz’in Lizbon kentinde 10 Ekim 2025 tarihinde düzenlenen International Business Awards®️ (Stevie Awards) töreninde; “Yılın Müşteri Hizmetleri Departmanı” ve “Müşteri Hizmetlerinde En İyi Kriz Yönetimi” kategorilerinde Bronz Stevie Ödülü’nün sahibi olan Jolly, aldığı ödüllerle misafir memnuniyetine verdiği önemi bir kez daha gözler önüne serdi.

ARA REKLAM ALANI

Jolly Satış ve Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı Ahmet Burçin Baysak ve Müşteri Hizmetleri Grup Müdürü Zeynep Gül Çakır, Corinthia Hotel Lisbon’da düzenlenen törende ödülleri teslim aldı.

“Uluslararası Hizmet Standartlarımız Tescillendi”

Jolly Satış ve Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Ahmet Burçin Baysak, elde edilen bu başarıya ilişkin duygularını şu sözlerle paylaştı:

“Jolly olarak sunduğumuz hizmetin uluslararası standartlarda olduğunu her zaman biliyor ve bu anlayışla çalışıyoruz. Stevie Awards’ta kazandığımız bu ödüllerle, hizmet kalitemizin global ölçekte tescillenmiş olmasından büyük gurur duyuyoruz. Hedefimiz, çıtayı her zaman daha yukarı taşımak ve misafir memnuniyetinde fark yaratan uygulamalarla sektöre öncülük etmeyi sürdürmek.”

Misafir Memnuniyetinde Öncü Marka

Jolly, bu uluslararası başarıyla birlikte misafir memnuniyetine verdiği önemi ve bu alandaki liderliğini bir kez daha ortaya koydu. Dijital dönüşüme yaptığı yatırımlar, kriz dönemlerinde geliştirdiği hızlı ve etkin yönetim stratejileri ile öne çıkan Jolly; misafir deneyimini her an önceliklendiren yaklaşımı sayesinde, sektörde örnek gösterilen bir hizmet anlayışı sunuyor.

Stevie Awards Hakkında

Stevie Awards, 2002 yılından bu yana dünya çapında kurumların ve profesyonellerin iş başarılarını ödüllendiren en prestijli organizasyonlardan biridir. Her yıl binlerce başvurunun değerlendirildiği program; müşteri hizmetleri, pazarlama, inovasyon ve kurumsal başarı gibi birçok farklı kategoride ödüller sunmaktadır. International Business Awards®️, farklı ülkelerden katılım gösteren şirketlerin performanslarını global düzeyde değerlendiren ve sektörler arası kıyaslama yapan en kapsamlı iş ödüllerinden biri olarak kabul edilir.

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

REKLAM ALANI